Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Izegem, een stad die leeft en bruist in het hart van West-Vlaanderen. Dagelijks zet ons team zich in om van Izegem een nog mooiere stad te maken waar iedereen zich op en top welkom voelt!
Een job waar je blijft plakken
Zin om te werken in een stad met ’t hart van een dorp? Hier hangen onze teams sterk aan elkaar. Geen complexe processen of strikte hiërarchie, wel veel inspraak, flexibiliteit en korte beslissingslijnen. Zo komen de beste ideeën tot leven en maken we samen de stad nóg beter.
In deze job wil je zeker en vast blijven plakken!
Een job waarbij jij ervoor zorgt dat de evenementen van onze stad op een creatieve, toegankelijke en kwalitatieve manier vorm krijgen.
Mee het verschil maken? Kom dan zeker werken bij onze Pekkerstad!
Hoe ziet jouw job eruit?
Met jouw creatieve en enthousiaste geest zorg je mee voor de ontwikkeling en implementatie van evenementen die het sociaal karakter van Izegem verder vorm geven.
In alles wat je doet, lever je een belangrijke bijdrage aan het uitbouwen en in stand houden van een mooi aanbod aan evenementen die onze naam als Pekkerstad alle eer aandoet.
Je wordt de projectmedewerker evenementen binnen het team publiekswerking van de dienst Vrije Tijd.
Je bent verantwoordelijk voor zowel de beleidsmatige als de operationele aspecten van stedelijke evenementen met aandacht voor kwaliteit, duurzaamheid, veiligheid en inclusie.
Je ontwikkelt en implementeert een stedelijk evenementbeleid waarbij je bewaakt dat de evenementen bijdragen aan de doelstellingen van onze stad.
Je ontwikkelt, plant en coördineert de evenementen van A tot Z, in nauwe samenwerking met collega’s, vrijwilligers, lokale verenigingen, en andere stedelijke diensten
Als we over evenementen spreken, dan hebben we het onder meer over de nieuwjaarsreceptie voor onze bevolking, het onthaal van nieuwe inwoners, een feestelijke opening van straten na een moeilijke periode van werken, vieringen van 11 & 21 juli, Izegem Kermis, de kerstmarkt, culturele manifestaties, …
Je houdt het budget goed in de gaten en waakt erover dat de evenementen kostenefficiënt worden uitgevoerd.
Samen met de dienst communicatie zorg je voor de promotie en externe communicatie voor de evenementen. Ook de interne communicatie met je dienst pak je vlotjes aan.
Je stemt af met de technische dienst voor de praktische uitvoering van de evenementen.
Je adviseert het stadsbestuur over evenementen en hieraan gerelateerde onderwerpen door het opstellen van beleidsvoorstellen en het uitvoeren van evaluaties.
Je monitort trends in de evenementenbranche en vertaalt deze naar onze Stad. Spot je ruimte voor verbetering? Geef zeker aan hoe het vlotter kan!
Je rapporteert aan jouw leidinggevende, de teamverantwoordelijke publiekswerking.
Wie ben jij?
Je hebt minstens een bachelordiploma op zak of minstens een diploma secundair onderwijs met 3 of meer jaar relevante ervaring die je via een extra niveautest kan aantonen.
Kennis van wet- en regelgeving omtrent evenementen zijn zeker bonuspunten waard.
Je ademt cultuur uit.
Je hanteert een hands-on en can do mentaliteit.
Je bent een communicatieve topper. Met je straffe communicatie skills ben je altijd diplomatisch en werk je verbindend.
Organisatorisch ben je top, projectmanagement is je tweede natuur.
Creativiteit en innovatie zijn je middle name.
Complexe situaties kan je goed analyseren.
Je hebt een strategisch inzicht en kan dit moeiteloos omzetten in de praktijk.
Je bent graag op zoek naar de meest efficiënte manier van werken.
Je bent sterk in netwerking en het onderhouden van contacten.
Stressbestendig? Geen probleem voor jou!
Avond- en weekendwerk horen er bij.
Je bent Nederlandstalig .
Jouw glas is steeds halfvol, nooit halfleeg: je bent van nature een positief persoon.
Waarom bij Stad Izegem blijven plakken?
Je job geeft je verantwoordelijkheid en uitdaging, maar biedt vooral véél voldoening want jij maakt onze stad altijd maar beter.
Je werkt voltijds met een contract van onbepaalde duur (38u) op B1-3 niveau en krijgt al deze voordelen.
Een brutowedde tussen 3.059,65€/ maand en 3.758,24€/maand, afhankelijk van jouw anciënniteit. Relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige wordt meegerekend voor maximum 15 jaar. Anciënniteit vanuit de openbare sector wordt standaard meegenomen.
30 verlofdagen, een flexibele werk- en verlofregeling én glijdende uren
Maaltijdcheques van 7 euro
Fietsvergoeding (0,36 euro/km) en gratis abonnement openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
Gratis hospitalisatieverzekering met daarbij een gunsttarief voor partner en kinderen
Groepsverzekering (2e pensioenpijler)
Aansluiting bij de sociale dienst GSD-V: winkelkortingen, bioscoop- en pretparkkortingen, premies,…
De mogelijkheid om je eindejaarspremie in te ruilen voor fietsmobiliteit: je kan een fiets leasen voor woon- werkverplaatsingen, professionele verplaatsingen én privégebruik.
Solliciteer nu!
Helemaal jouw ding? Top!
Grijp je kans en solliciteer voor 18 mei 2025!
De procedure zal bestaan uit een schriftelijke en mondelinge proef , gevolgd door psychotechnische testen.
Wie geslaagd is, zal ook opgenomen worden op een werfreserve.
Wens je een simulatie van jouw maandloon of voor bijkomende inlichtingen, neem zeker contact op met de personeelsdienst via personeelsdienst@izegem.be of 051 337 369.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier